Madrid - Reisverslagen van Jorn Vos - WaarBenJij.nu Madrid - Reisverslagen van Jorn Vos - WaarBenJij.nu
Madrid

Van 18-11-2013 tot 18-04-2014 bevind ik mij Madrid om stage te lopen bij IBM en om te genieten van het mooie land, de mooie stad, het lekkere eten, de aardige mensen, de vele musea´s & theaters, de Spaanse cultuur en het Madrileense nachtleven.

Deze stagetijd zal ik niet alleen doorbrengen, ik huur namelijk een appartement met 3 klasgenoten: Joep Tijdink, Ruud Groot Zevert & Wisse Weijers.

Ik hoop een mooie periode in Madrid te hebben waarin ik veel leer en veel mensen leer kennen afkomstig uit verschillende landen met verschillende culturen.

Via dit reisdagboek wil ik jullie op de hoogte houden over mijn dagelijksleven hier in Madrid.

Ik wens jullie veel leesplezie!

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2014

Eerste paar weken in 2014

19 December 2013

Week 4 in Madrid

11 December 2013

De eerste 3 weken in Madrid
Jorn

Actief sinds 11 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3917

Voorgaande reizen:

18 November 2013 - 18 April 2014

Madrid

Landen bezocht: